ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ



 Αθήνα, 28 Φεβρουαρίου 2012

Η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, έκανε σήμερα την ακόλουθη δήλωση:


Πριν από μισή ώρα δήχθηκα ένα τηλεφώνημα από τον Αντιπρόεδρο της Βουλής τον κ. Βαγγέλη Αργύρη, ο οποίος με ρώτησε για ένα έμβασμα του συζύγου μου στο Λονδίνο στις 3 Μαρτίου του 2011.
Έχω να σας κάνω μία κατηγορηματική δήλωση: Το έμβασμα αυτό προερχόταν από μετοχές οι οποίες υπήρχαν στην Αμερική, ρευστοποιήθηκαν, πέρασαν μέσω ελληνικής Τραπέζης, διότι δεν γινόταν αλλιώς και έφυγαν για αγορά πλοίου πάλι στο Λονδίνο, πράγμα το οποίο έχει σκοπό να κάνει ο σύζυγός μου.
Εν ολίγοις όλη αυτή η απίστευτη φαρσοκωμωδία την οποία και εγώ πίστεψα και για πέντε μέρες ζητούσα να δοθεί στη δημοσιότητα το όνομα του ανθρώπου ο οποίος έβγαλε λεφτά στην Ελβετία για να μπορέσει να τα γλιτώσει, μεταβλήθηκε σε μία επιχειρηματική δραστηριότητα του άνδρα μου, η οποία είναι καταγεγραμμένη στο πόθεν έσχες.
Θέλω να καταγγείλω ότι αυτή η προσπάθεια είναι αδιανόητη, ότι σήμερα σπιλώνεται ένας ολόκληρος κόσμος, διότι κάποιοι κατά τη γνώμη μου έχουν σκοπό να κρύψουν αυτούς οι οποίοι έβγαλαν τα λεφτά τους στην Ελβετία για να τα γλιτώσουν από την Ελλάδα.
Προκαλώ τον κ. Νικολούδη και τους διαφόρους αρμοδίους να βγάλουν στη δημοσιότητα τα ονόματα αυτά και να μην κρύβονται πίσω από τη γνωστή επιχειρηματική δραστηριότητα ενός ανθρώπου που τυχαίνει να είναι σύζυγός πολιτικού.

Δημοσιογράφος: Επειδή το θέμα το έφερε ο κ. Νικολούδης και προκάλεσε όλη αυτή την αναστάτωση, πρέπει να παραιτηθεί μετά από αυτή την εξέλιξη;
Ντόρα Μπακογιάννη: Θεωρώ ότι είναι αδιανόητη η σπίλωση. Θεωρώ ότι είναι αδιανόητο αυτό το οποίο συνέβη. Δεν μου πέρασε καν από το μυαλό ότι ένας άνθρωπος που κατέχει υπεύθυνη θέση και έρχεται στη Βουλή, εννοεί μία επιχειρηματική δραστηριότητα. Έτσι όπως όλοι καταλάβαμε και δεν πιστεύω πως είμαι η μόνη, καταλάβαμε ότι υπήρχαν χρήματα στην Ελλάδα τα οποία ήταν κατατεθειμένα στη χώρα μας και βγήκαν έξω για να σωθούν. Όχι μία δραστηριότητα όπου δολάρια έρχονται από την Αμερική ως ναυτιλιακό συνάλλαγμα μπαίνουν στην Ελλάδα και ξαναβγαίνουν ως ναυτιλιακό συνάλλαγμα για την κανονική επιχειρηματική δραστηριότητα ενός ανθρώπου. Υπάρχει κολοσσιαία διαφορά γι’ αυτό και με βλέπεται πάρα πολύ οργισμένη, διότι υπάρχουν όρια πλέον. Τα όρια αυτά έχουν ξεπεραστεί. Πιστεύω δε ότι δεν είναι τυχαίο. Πιστεύω ότι με τη γνωστή λογική του αποδιοπομπαίου τράγου, γίνεται προσπάθεια να κρυφτούν άλλοι οι οποίοι έχουν στείλει τα λεφτά τους στην Ελβετία.

 Δημοσιογράφος: Θεωρείται ότι ήταν και ένα προσωπικό χτύπημα για σας ή για το κόμμα σας;
  Ντόρα Μπακογιάννη: Πιστεύω ότι ενοχλήσαμε πάρα πολλούς όταν μιλήσαμε για τα κομματικά ταμεία, για τα δάνεια των κομμάτων και για τη δημοσίευση των πόθεν έσχες των βουλευτών από την ημέρα που εκλέγονται ως και σήμερα. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Εγώ έχω δημοσιεύσει στο πόθεν έσχες μου, τα πάντα από την πρώτη ημέρα που έγινα βουλευτής. Δεν δέχομαι λοιπόν να γίνω αντικείμενο σπίλωσης, χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός, μα ο παραμικρός λόγος.

Δημοσιογράφος: Από την πρώτη ημέρα που βγήκε αυτή η ιστορία με τον εκατομμυριούχο είχατε ενημερωθεί ή ενημερωθήκατε σήμερα;
Ντόρα Μπακογιάννη: Πριν από μισή ώρα με ενημέρωσαν, αμέσως σας φώναξα για να κάνω τη δήλωση. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2012

Χειροτονία Πρεσβυτέρου στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας

Η ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ;