Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μαρτίου 11, 2012

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 16/03/2012 Ο Σύλλογος τριτέκνων Μεγαλόπολης << Ο ΑΡΚΑΣ>> καταγγέλλει την πολιτική της κυβέρνησης και την εκτελεστική εξουσία του εκπροσώπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της τρόικας Ματίας Μόρς που ζητάει να μειωθούν οι κοινωνικές παροχές όταν οι παροχές αυτές είναι για τον άνθρωπο και δεν μειώνει τις παροχές των τραπεζών. Καταγγέλλουμε επίσης τον υπουργό κ. Λοβέρδο για την αντισυνταγματική περικοπή του πλαφόν του εισοδήματος για το επίδομα των πολυμελών οικογενειών. ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 4052 (ΦΕΚ Α΄41/01/03/2012) Νόμος αρμοδιότητας Υπουργείων Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης... για εφαρμογή του νόμου «Έγκρισης των Σχεδίων Συμβάσεων εθνικής οικονομίας» και άλλες διατάξεις. ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ' ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Άρθρο 27 22.Διακόπτεται από 1.1.2012 η παροχή όλων των οικογενειακών επιδομάτων σε πολύτεκνες οικογένειες με τέσσερα τέκνα και στις τρίτεκνες οικογένειες, οι οποίες έχουν συνολικό καθαρό ετήσιο οικ

"ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ" ΤΟΥ ΙΨΕΝ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ

Θεατρική Παράσταση 'Βρυκόλακες του Ερρίκου Ίψεν' στο Πνευματικό Κέντρο Μεγαλόπολης στις 23 Μαρτίου 2012 ημέρα Παρασκευή «Βρυκόλακες» του Ερρίκου Ίψεν Με την υποστήριξη της Νορβηγικής Πρεσβείας και του Νορβηγικού Ινστιτούτου Αθηνών Οι «Βρυκόλακες» του Ερρίκου Ίψεν, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Νικηφόρου Νανέρη, επιστρέφουν! Μετά τις επιτυχημένες παραστάσεις σε Αθήνα και Βόλο (2009- 2010), οι «Βρυκόλακες» επαναλαμβάνονται κι αυτή τη φορά ταξιδεύουν σε διάφορες πόλεις και νησιά της Ελλάδας. Οι συντελεστές θέλουν να ξαναζήσουν τη μοναδική εμπειρία παρέα με το κοινό και να τιμήσουν έτσι τον αγαπημένο τους σκηνοθέτη και φίλο Νικηφόρο Νανέρη, που 'έφυγε' απρόσμενα... Ο σκηνοθέτης της παράστασης Νικηφόρος Νανέρης έστησε μία παράσταση- «ύμνο» στον Ίψεν, όπου τον πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει το ίδιο το έργο και ο λόγος του συγγραφέα. Η σκηνοθετική άποψη βασίζεται στην καθαρή απόδοση του κειμένου και το ανέβασμα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «κλασικό». Η υποκριτική γραμμή όμως ζητ