ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΝΗΨΑΝΤΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟ

Από "μετανιωμένο" συμπολίτη μας, (τα στοιχεία του είναι στη διάθεσή μας), λάβαμε την ακόλουθη δήλωση μετανοίας:



ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ



Ο/η κάτωθι υπογεγραμμέν…. ………………………. …………………………….. του ………………………….. εκ ………………………………………. και διαμένω εις Μεγαλόπολη δηλώ υπευθύνως και εν γνώσει των συνεπειών περί ψευδούς δηλώσεως και χωρίς να ασκηθεί βία, τα κάτωθι:



Ουδέποτε υπήρξα πολέμιος/α της Δημοτικής Αναγέννησης και ουδεμία σχέση έχω με τη Δημοκρατική Συνεργασία. Προσεχώρησα εις την τελευταίαν με σκοπό να υπηρετήσω τον τόπο μου. Μετ’ ολίγον αντελήφθην ότι πίσω από τη Δημοκρατική Συνεργασία υπήρχαν αλλότρια συμφέροντα που επιβουλεύονται τον τόπο.

Επειδή είμαι γνήσιος/α μεγαλοπολίτης/ισσα καταδικάζω και αποκηρύσσω μετά βδελυγμίας τη Δημοκρατική Συνεργασία η οποία αποτελεί υπονομευτικό, των συμφερόντων του τόπου, συγκρότημα, σκοπός του οποίου είναι η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των μεγαλοπολιτών και η υποδούλωση του μεγαλοπολίτικου λαού στους χρόνιους εχθρούς μας ΔΕΗ, Πολυεθνικές Εταιρίες, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας κοκ, οι οποίοι άτιμα και ύπουλα, προσπαθούν να μεταφέρουν ΧΔΒΑ, ΧΥΤΑ και Φωτοβολταϊκά Πάρκα κοκ και να μολύνουν τα εδάφη μας, τα οποία με μεγάλους αγώνες και θυσίες η Δημοτική Αναγέννηση υπερασπίσθηκε.

Τίθεμαι πολέμιος του ως άνω κακόβουλου συγκροτήματος μέχρι τελικής διάλυσής του.

Η παρούσα μου επιθυμώ να δημοσιευθεί στον Τύπο, στα Τοπικά Ραδιόφωνα και να διαβασθεί στην εκκλησία της ενορίας μου.



Ο/Η ΔΗΛ………..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2012

Χειροτονία Πρεσβυτέρου στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας

Η ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ;