Επιστολή του Π. Βαλασόπουλου μετά το «κόψιμό» του από το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ:
« Η ΑΡΚΑΔΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ, ΟΙ ΑΡΚΑΔΕΣ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ»
« δεν μπορώ να σας πω ψέματα, πως δεν είμαι απογοητευμένος μετά από την απόφαση αυτή να μου στερήσουν την δυνατότητα να κριθώ από τους συμπολίτες μου. Οι Αρκάδες ξέρουν πολύ καλά πως από το 2007 μέχρι σήμερα έχω μία σταθερή και αδιάλειπτη παρουσία σε ολόκληρο τον νομό . Δεν έφυγα στιγμή δίπλα από τους Αρκάδες και την Αρκαδία και ο κόσμος όλο το προηγούμενο διάστημα, ήδη πριν προκηρυχθούν εκλογές με τιμούσε με την εμπιστοσύνη του .Δεν είμαι σε θέση να ξέρω τα κίνητρα και την σκοπιμότητα της επιλογής αυτής.
Τώρα συστρατεύομαι, όχι πλέον σαν υποψήφιος Βουλευτής ,αλλά σαν απλός στρατιώτης στο πλευρό της παράταξης που υπηρετώ από μικρό παιδί ,χωρίς διακοπές, χωρίς πισωγυρίσματα ,χωρίς σκοπιμότητες .
Τώρα συνεχίζω ακόμα πιο δυνατά, πιο αισιόδοξα και πιο θαρραλέα να παλεύω για τον νομό μου, την Αρκαδία μας που ποτέ δεν άφησα και δεν πρόκειται να αφήσω.
Δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά σε όλους όσοι με ρωτάνε. Εξακολουθώ από σήμερα να είμαι πολιτευτής της Ν.Δ στο νομό Αρκαδίας. Ήδη πριν από ένα μήνα είχα προκαταλάβει εκείνους οι οποίοι μου στερούν σήμερα την υποψηφιότητα ,λέγοντας σε μια συνέντευξη πως «στόχος μου δεν είναι οι επόμενες εκλογές ,αλλά οι επόμενες γενιές». Σήμερα με βρίσκουν ήδη μπροστά τους .
Κάθε τέλος είναι και μια νέα αρχή. Από σήμερα συνεχίζεται κανονικά ο αγώνας εκτός και εντός των τειχών,ενάντια σε όσους επιθυμούν να γυρίσουν την Ελλάδα στο παρελθόν, αλλά και σε εκείνους που προσπαθούν να στερήσουν νέες και άφθαρτες φωνές από την Ελλάδα του μέλλοντος.
Η σχέση με τους φίλους που με στηρίζουν όλο αυτό το διάστημα δεν τσαλακώνεται ,δεν περιορίζεται ,δεν μεταλλάσσεται. Αλλά μόνο χαλυβδώνεται.
Το προεκλογικό μου φυλλάδιο, που ήδη από χτες το βράδυ ήταν έτοιμο, είχε κεντρικό σύνθημα «Η ΑΡΚΑΔΙΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ…ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ…».
Μ αυτό θα κλείσω κάνοντας μία μικρή αλλαγή «Η ΑΡΚΑΔΙΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ …ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΑ»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2012

Χειροτονία Πρεσβυτέρου στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας

ΑΝΕΡΓΟΙ - ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ: ΠΟΙΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΑΣΘΕΝΕΙΑ