Δήλωση Βασίλη ΚΟΝΤΟΖΑΜΑΝΗ για την υποψηφιότητά του στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009


Αποφάσισα να συμμετάσχω στην εκλογική διαδικασία, διεκδικώντας την εμπιστοσύνη του λαού της Αρκαδίας για πολύ συγκεκριμένους λόγους:

Πρώτον, γιατί θεώρησα χρέος μου να αποδεχτώ την πρόταση που μου έγινε από την παράταξη, μία πρόταση παρουσίας μου στην πρώτη γραμμή, μία πρόταση ευθύνης και ανανέωσης.

Δεύτερον, γιατί ένιωσα την ανάγκη να είμαι πλέον καθημερινά δίπλα στους συμπολίτες μου αξιοποιώντας τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου, κάνοντας τα οράματά μας πράξη, για μια Αρκαδία πόλο ανάπτυξης.

Η κρισιμότητα των καιρών δεν προσφέρεται, ούτε για πειραματισμούς, ούτε για αποστασιοποίηση. Το εθνικό συμφέρον απαιτεί συμμετοχή. Και εγώ είμαι εδώ για να τολμήσω, χωρίς φόβο, να αναλάβω την πρόκληση δίνοντας τις δυνάμεις μου, όχι μόνο για την παράταξη στην οποία ανήκω, αλλά κυρίως για τους συμπολίτες μου, για το συμφέρον της Αρκαδίας, για το εθνικό συμφέρον.

Μετά από χρόνια επίπονης επιστημονικής δουλειάς και επαγγελματικής εμπειρίας, και από τη θέση του Προέδρου του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων που μου εμπιστεύτηκε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, έχω τη θέληση και την ενέργεια να προσφέρω στον τόπο μας, την Αρκαδία.

Ζητώ την εμπιστοσύνη σας. Ζητώ να συμπορευτούμε μαζί, να τολμήσουμε μαζί, να χτίσουμε την επόμενη ημέρα μαζί. Με ανανέωση νοοτροπιών, πρακτικών και ιδεών.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2012

Χειροτονία Πρεσβυτέρου στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας

Η ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ;