ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ


«Ο κ. Τατούλης σε ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου»

Ο αιρετός περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Π. Τατούλης επέλεξε να απαντήσει σαν εκπρόσωπος του γραφείου Τύπου του υπουργείου Οικονομικών στη δήλωσή μου της Πέμπτης 18 Νοεμβρίου για τους κινδύνους που υπάρχουν για τη συνέχιση του έργου Παραδείσια - Τσακώνα λόγω μη χρηματοδότησης των εκτελεσμένων εργασιών.
Δικαίωμά του βέβαια να επιλέγει το ρόλο του εκπροσώπου Τύπου του υπουργείου Οικονομικών. Θέλω όμως να υπενθυμίσω ότι ο λαός της Πελοποννήσου τον ψήφισε για τον πρώτο αιρετό περιφερειάρχη της Πελοποννήσου.
Αφού όμως επιλέγει ο ίδιος το ρόλο του εκπροσώπου Τύπου του υπουργείου Οικονομικών, είμαι υποχρεωμένος να απευθύνω και στον ίδιο, εκτός από τον κ. Κουσελά φυσικά, στον οποίο είχα αρχικά σκοπό να απευθυνθώ τα παρακάτω ερωτήματα:
1.        Χρωστούσε μέχρι την Πέμπτη 18/11/2010 η κυβέρνηση 17 εκατ. ευρώ για εκτελεσμένες εργασίες στο συγκεκριμένο έργο;
2.        Η καθυστέρηση της καταβολής των χρημάτων για εκτελεσμένες και πιστοποιημένες εργασίες θα μπορούσε να είχε οδηγήσει σε διακοπή εργασιών και αίτηση διάλυσης της εργολαβίας, αφού έχουν περάσει πάνω από 2 και 5 μήνες αντίστοιχα; Και φυσικά ο κίνδυνος αυτός υπάρχει μέχρι να καταβληθούν τα χρήματα των πιστοποιημένων εργασιών.
3.        Είστε βέβαιος, κ. Τατούλη, ότι θα δοθούν κανονικά, χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις τα 80 εκατ. ευρώ που χρειάζονται ακόμη για την αποπεράτωση του έργου και την ομαλή συνέχιση των εργασιών;
4.        Υπάρχει, κ. Τατούλη και κ. Κουσελά, πουθενά αλλού στην Ελλάδα έργο αποκατάστασης κατεστραμμένου δρόμου που να έχουν περάσει 8 χρόνια και να μην έχει ολοκληρωθεί η αποκατάστασή του; Και βέβαια γι’ αυτό ευθύνονται οι κυβερνήσεις του κ. Σημίτη, του κ. Καραμανλή και του κ. Παπανδρέου, που κυβερνούσαν τον τόπο αυτά τα 8 χρόνια.
Αυτά τα 80 εκατ. ευρώ (δηλαδή 15+65 εκατ. ευρώ) έχετε υποχρέωση, κατά τη γνώμη μου, κύριε Τατούλη ως αιρετός περιφερειάρχης, να διεκδικήσετε για να μην υπάρξουν νέες καθυστερήσεις στην καταβολή τους, ώστε επιτέλους να τελειώσει το κομμάτι αυτό, για να μην έχουμε και τέταρτη αλλαγή στην ημερομηνία παράδοσης του έργου.
Το Υπουργείο Οικονομικών και η κυβέρνηση έχει υπουργούς και κυβερνητικό εκπρόσωπο. Δεν χρειάζεται κι άλλον.
Και επειδή ο δρόμος αυτός «έχει πολλές αμαρτίες», σας προκαλώ: Συμφωνείτε στην πρώτη συνεδρίαση του πρώτου αιρετού Περιφερειακού Συμβουλίου να ζητήσουμε να ανοίξει ο φάκελος του έργου και να αποδοθούν οι ευθύνες σε όλους. Και σε αυτό το σημείο βέβαια προκαλώ και τον κ. Δράκο, ο οποίος μαζί με τη μείζονα μειοψηφία το 2003 είχαν αρνηθεί να κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου όπως είχα προτείνει τότε ως νομαρχιακός σύμβουλος Μεσσηνίας στη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου.
Γιατί πρέπει επιτέλους να αποδοθούν οι ευθύνες:
α) Γιατί και ποιοι ευθύνονται που ακολουθήθηκε αυτή η χάραξη;
β) Γιατί και ποιοι ευθύνονται για τις τεράστιες κακοτεχνίες και τα μπαζώματα που έγιναν στο συγκεκριμένο έργο, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει 2,5 χρόνια μετά την παράδοσή του στην κυκλοφορία;
γ) Πόσο ακριβότερα πληρώθηκαν στην πορεία του έργου τα χωματουργικά και ποιοι ευθύνονται γι’ αυτό;
δ) Μήπως μία από τις 4 εταιρείες πήρε και αποζημίωση στο τέλος για το τόσο «ωραίο» έργο που έγινε;
ε) Γιατί μετά την κατάρρευση το έργο της αποκατάστασης δεν έγινε με τις διαδικασίες του κατεπείγοντος και ως έκτακτο γεγονός, ώστε να είχε τελειώσει τώρα, όπως είχα προτείνει στο Ν.Σ. Μεσσηνίας και ποιοι ευθύνονται γι’ αυτό;
στ) Γιατί επιλέχθηκε να μην αλλάξει η χάραξη, γεγονός που θα είχε και οφέλη για το Δημόσιο, αφού η νέα χάραξη θα μπορούσε να χρηματοδοτείτο από ευρωπαϊκούς πόρους;
Και ίσως να υπάρχουν και άλλα ερωτήματα και «αμαρτίες», που θα βγουν στην επιφάνεια αν ανοίξει ο φάκελος.

                                        Καλαμάτα 22/11/2010

Ο επικεφαλής του συνδυασμού
«Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου»
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΕΤΡΑΚΟΣ


---------------------------------------------------

«Όχι στα διόδια - Όχι στην τρομακτική αύξηση των 133% της τιμής τους στον αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας - Μεγαλόπολης - Κορίνθου»


Η παράδοση δυο τμημάτων μήκους 35 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας έχει σαν συνέπεια να πληρώνουν οι χρήστες των Ι.Χ. επιπλέον 3,60 ευρώ απ’ ότι πλήρωναν τον Σεπτέμβρη. Η κυβέρνηση επέβαλε αύξηση 133% (από 2,70 €, 6,30 €) την ώρα που μειώνει τα εισοδήματα των εργαζομένων 30%.
Ο ασφαλής αυτοκινητόδρομος γίνεται πλέον πολύ ακριβός για τους χρήστες, αφού σ’ έναν οδηγό Ι.Χ. κοστίζει το δρομολόγιο από Καλαμάτα μέχρι Αθήνα και η επιστροφή του 18,40 €.
Η εξέλιξη αυτή προοιωνίζει το τι θα συμβεί αν ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος μέχρι την Καλαμάτα. Θα υπάρχει δρόμος αλλά δεν θα μπορούν οι χρήστες να τον χρησιμοποιήσουν.
Η «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου» καταγγέλλει την τεράστια αυτή αύξηση της τιμής των διοδίων και καλούμε όλους τους φορείς και τις συλλογικότητες που θέλουν να αγωνιστούν ενάντια στα διόδια και την ιδιωτικοποίηση των δρόμων στη δεύτερη συμβολική απελευθέρωση των διοδίων που οργανώνουμε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010 στις 4 μ.μ. στα διόδια της Νεστάνης.

                                                   Καλαμάτα 22/11/2010

Ο επικεφαλής του συνδυασμού
«Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου»
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΕΤΡΑΚΟΣ


Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι πριν προλάβουν να παραδώσουν το τμημα Μάκρη-Ασέα εσπευσαν να λειτουργήσουν το σταθμό διοδίων στο Μάναρη.Εδώ η Εγνατία έχει γίνει εδώ και χρόνια και ακόμη δεν έχουν εγκαταστήσει σταθμούς διοδίων χάνοντας πολλά έσοδα από αυτοκίνητα κυρίως νταλίκες από και προς την Τουρκία .Το τμήμα Τρίπολης-Μεγαλόπολης χρησιμοποιείται από πολλούς συμπατριώτες μας καθημερινά με αποτέλεσμα την μεγάλη οικονομική τους επιβάρυνση. Νομίζω ότι τα δυσκολα κομάτια του δρόμου κατασκευάστηκαν από έλληνικό κράτος και τα υπόλοιπα με το σύστημα της παραχώρησης. Δηλαδή πλήρώσαμε ακριβά έναν δρόμο τον οποίο δεν έχουμε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε.Μήπως θα πρέπει να αντιδράσουμε συντονισμένα και δυναμικά;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2012

Χειροτονία Πρεσβυτέρου στην Ιερά Μητρόπολη Μεσσηνίας

ΑΝΕΡΓΟΙ - ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ: ΠΟΙΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΑΣΘΕΝΕΙΑ